سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بسا سخن که از حمله کارگرتر بود . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

یک شرکت دانش بنیان در اصفهان ، موفق به طراحی و تولید انواع سامانه مواد دیسکی با قابلیت انتقال مواد در مسیر های منحنی شد.

 

طراحی سامانه انتقال مواد دیسکی در اصفهان

یک شرکت دانش بنیان در اصفهان ، موفق به طراحی و تولید انواع سامانه مواد دیسکی با قابلیت انتقال مواد در مسیر های منحنی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و بر اساس گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ، شرکت مهندسی فواد صنعت سپاهان از واحد های فناوری مستقر در این مرکز توانسته است سامانه انتقال مواد دیسکی با کشنده کابلی و با قابلیت انتقال مواد در مسیر های مستقیم ، منحنی و یا ترکیبی طراحی و تولید کند.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این خصوص گفت : این سامانه می تواند مواد را به آرامی در مسیر های افقی ، عمودی ، شیب دار و منحنی با کمترین صدا ، کمترین ایجاد آسیب به مواد و بدون گردو غبار و کمترین مصرف انرژی انتقال دهد.
قاسم مصلحی بیان داشت : به عنوان مثال در کشور ما ، بسیاری از تولید کنندگان گرانول مواد پلیمری از سیستم های و کیوم که دارای صدا و مصرف انرژی هستند استفاده می کنند در حالی که در صورت استفاده از سامانه انتقال مواد دیسکی این شرکت دانش بنیان علاوه بر مصرف انرژی 10 درصدی ، انتقال مواد به صورت آرام و با صدای بسیار کم انجام می شود.
وی عمده بازار مصرف این سامانه را در صنایع تولید لوله و اتصالات پی وی سی جهت انتقال پودر ،صنایع تولید گرانول مواد پلیمری به عنوان تغذیه کننده ماشین های اکسترودر ، انتقال انواع پودر و دانه های غلات در صنایع غدایی و انتقال انواع پودر و گرانول در صنایع معدنی عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به دیگر فعالیت های این شرکت دانش بنیان اشاره کرد و اظهار داشت : شرکت فواد صنعت در جهت رفع مشکل گرفتگی شیر های متداول صنعتی در خطوط انتقال مواد پودری ، موفق به تولید شیر های نیم کروی شده است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 90/1/20 و ساعت 1:16 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392676
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو