سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ به دانیال وحی کرد :«دشمن ترین بندگانم نزد من، نادانی است که حقّ عالمان را سَبُک می شمارد و از پیروی آنان، تن می زند» . [امام سجّاد علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اجرای قسمت عمده طرح جامع ساختاری نیروی زمینی بعنوان یکی از ماموریتهای این نیرو تا پایان سال 90 خبر داد.

 

اجرای طرح جامع ساختاری نیروی زمینی ارتش تا پایان سال 90

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اجرای قسمت عمده طرح جامع ساختاری نیروی زمینی بعنوان یکی از ماموریتهای این نیرو تا پایان سال 90 خبر داد.

امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در کاشان گفت: نیروی زمینی علاوه بر ماموریتهای جاری خود در سال 90دو ماموریت اجرای طرح جامع ساختاری و احصاء مولفه های اقتصادی در رده های مختلف این نیرورا در دستور کار خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح جامع ساختاری نیروی زمینی به عنوان یکی از این ماموریتها در شهریور ماه سال 89 به تصویب فرماندهی معظم کل قوا رسید که این طرح تغییر کلی در سازمان و ساختار نیروی زمینی را بوجود می آورد.
به گفته وی با اجرای این طرح قابلیت انعطاف و قدرت عملیاتی نیروی زمینی برای ورود به به عرصه نبردهای آینده آماده می شود .
امیر سرتیپ پوردستان این آمایش را سبب تغییر گسترده در پادگانهای نیروی زمینی دانست و افزود: این تغییرات عمدتا در پادگانهای مناطق مرزی به وجود می آید.
به گفته وی، نیروی زمینی امسال جهاد اقتصادی را بعنوان هدف و ماموریت دوم خود برگرفته از تدابیر حکیمانه و سخن نورانی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در دستور کار خود قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه نام جهاد اقتصادی با واژه تلاش فرق می کند خاطرنشان کرد: نیروی زمینی عمل به این فرمایش معظم له و تحقق آن در رده های بالا و پایین خود را بعنوان ماموریت لحاظ کرده است.
امیر سرتیپ پوردستان شناسایی و احصاء مولفه های جهاد اقتصادی در نیروی زمینی یادآورشد و گفت: صرفه جویی در مصارف آب، برق، تلفن، گاز و تردد خودروها و حفظ تجهیزات از مواردی است که به سربازان در بخشهای مختلف بعنوان رده های پایین ابلاغ شده است.
وی افزود: تعریف این ماموریت در بالاترین رده برای فرماندهان نیز تلاش می شود تا با تدابیر فرمانده کل قوا در حرکتهای اقتصادی کشور وارد شوند که این اقدام از طریق مجموعه مهندسی رزمی نیروی زمینی با قابلیت بسیار بالایی در تمام بخشها صورت گیرد.
به گفته وی نیروی زمینی بنا دارد طرحهای بزرگ کشوری را با هماهنگی دولت بر عهده بگیرد و در این جهاد اقتصادی با اتکا به تدابیر مقام معظم رهبری با تمام توان وارد شود ضمن اینکه از توجه به مولفه های بحث آمادگی رزمی و رصد دشمن نیز حتی یک لحظه غافل نشود.
گفتنی است "امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین شب برگزاری یادواره فاتحان فتح المبین به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و سردار علی معمار به شهرستان کاشان سفر کرده بود.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 90/1/20 و ساعت 1:20 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392668
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو