سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ متکبّری، دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار ماموریت های این مرکز در طول تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8/14 درصد افزایش یافت.

 

افزایش 14 درصدی ماموریتهای اورژانس کاشان در تعطیلات نوروز

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار ماموریت های این مرکز در طول تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8/14 درصد افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران"ابوالفضل شجاعی"،‌ در نشست کار گروه ایمنی و حوادث نوروزی شهرستان کاشان، با اشاره به فعال بودن 121 گروه امداد و نجات در ایام نوروز در 16 پایگاه ثابت و سیار اورژانس، اظهار داشت: در ایام نوروز این نیروها 999 ماموریت امداد و نجات انجام دادند.
وی افزود: از مجموع ماموریت های انجام شده این مرکز، 295 ماموریت مربوط به تصادفات و حوادث رانندگی و بقیه مربوط به دیگر حوادث و اتفاقات بوده است.
وی، با بیان اینکه از مجموع ماموریت های تصادفی، 240 ماموریت در سطح معابر شهری و بقیه در جاده های منتهی به این شهرستان صورت گرفت، اضافه کرد: این حوادث تصادفی بیش از 460 مجروح و مصدوم بر جای گذاشته است.
شجاعی، گفت: سه نفر از هموطنان نیز در این حوادث جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با آمار تلفات جانی حوادث رانندگی نوروز سال گذشته در این شهرستان کاهش چشمگیری دارد.
وی اظهار داشت:‌ پایگاه های اورژانس این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال به بیش از یکهزار و 100 مسافر نوروزی نیز خدمات درمانی و بهداشتی ارایه کرده اند.
رییس جمعیت هلال احمر کاشان نیز در این نشست اظهار داشت:‌ در تعطیلات نوروز امسال سه پست ثابت و سیارامدادی در جاده های برون شهری کاشان مستقر بود.
"سیدمنصور میرابوطالبی"، افزود:‌ امسال، بیش از 500 مراجعه کننده به چادرها و پست های امداد هلال احمر این شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شدند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 90/1/20 و ساعت 1:29 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392671
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو