سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و کانون هوادارن این باشگاه در اطلاعیه‌ای از هواداران طلایی‌پوش خواست تا در دیدار برابر الشباب عربستان به حمایت همه جانبه از این تیم بپردازند.

در اطلاعیه‌ای؛
باشگاه سپاهان هواداران این تیم را به حمایت فراخواند

خبرگزاری اصفهان نیوز: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و کانون هوادارن این باشگاه در اطلاعیه‌ای از هواداران طلایی‌پوش خواست تا در دیدار برابر الشباب عربستان به حمایت همه جانبه از این تیم بپردازند.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه سپاهان، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: سه‌شنبه روز برگزاری یک دیدار حساس و تعیین کننده برای فوتبال ایران و عربستان است و در کنار همه شایستگی‌های کادر فنی و بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان باز هم این هواداران هستند که می‌توانند مانند همیشه این روز را به یک روز بانشاط و باشکوه برای فوتبال اصفهان و ایران تبدیل کنند و اجازه کسب نتیجه‌ای جز پیروزی را به تیم محبوب اصفهانی ندهند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: از همه هوادران و دوستداران فولاد مبارکه سپاهان دعوت می‌کنیم همچون سایر دیدار‌ها با نمایش شکوه حضورشان، سپاهان را در این دیدار یاری و همراهی نمایند و بیش از گذشته ورزشگاه فولاد شهر را به جهنمی فراموش ناشدنی برای رقیب نماینده ایران عزیزمان مبدل کنند، تا با فراهم شدن زمینه صعود سپاهان از گروه سوم لیگ قهرمانان، سلامی دوباره به آسیا و حضور در مراحل پایانی رقابت‌های معتبر قاره کهن داشته باشیم و در آینده‌ای نزدیک جشن بزرگ و شکوهمند قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران و صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان را توامان برگزار کنیم.
دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الشباب عربستان ساعت 17 روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود و باشگاه سپاهان از هواداران خود درخواست کرده تا به همراه خود پیراهن‌های زرد طلایی خود را به همراه داشته باشند.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 8:2 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393604
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو