سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرمربی تیم الشباب عربستان گفت: این اطمینان را به همه می‌دهم که در اصفهان به دنبال ارائه یک بازی هجومی هستیم و بازی بسته در دستور کار ما قرار ندارد.

سرمربی الشباب عربستان:
بازی بسته در دستور کار ما قرار ندارد

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرمربی تیم الشباب عربستان گفت: این اطمینان را به همه می‌دهم که در اصفهان به دنبال ارائه یک بازی هجومی هستیم و بازی بسته در دستور کار ما قرار ندارد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، جیم پاچکو امروز ظهر در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الشباب عربستان اظهار داشت: از تیم شناخته‌شده سپاهان اطلاعات کاملی داریم و می‌دانیم این تیم یکی از تیم‌‌‌های برتر آسیاست، با این وجود برای کسب هر سه امتیاز این دیدار به میدان می‌رویم.
وی افزود: به تمام تیم‌های حاضر در این گروه احترام زیادی می‌گذارم، اما تلاش می‌کنیم با تمام توان نماینده قدرتمند ایران را شکست دهیم تا صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کنیم، به همین دلیل در مسابقه فردا تنها به برد فکر می‌کنیم.
سرمربی تیم الشباب عربستان تصریح کرد: در بازی رفت طرفین شناخت مناسبی از هم نداشتند و همین موضوع سبب شده بود کمی کار برای دو تیم سخت شود، اما اکنون هم ما و هم سپاهان شناخت بسیار خوبی از هم داریم و این مهم می‌تواند بازی فردا را تاکتیکی‌تر از بازی رفت کند.
پاچکو ادامه داد: الشباب به بازیکن خاصی وابسته نیست و بیشتر متکی به تاکتیک‌های تیمی است و حضور ما در صدر این گروه نیز، ‌این ادعا را ثابت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: ناصر شهرانی یکی از بهترین بازیکنان‌مان از ناحیه رباط آسیب دیده و نمی‌تواند ما را در بازی‌های حساس پیش رو همراهی کند.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/1/23 و ساعت 3:33 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393607
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو