سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که حکمت القا می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس مرکز بهداشت شهرستان تیران و کرون گفت: تحقق شعار سازمان بهداشت جهانی در گرو تعامل تمامی نهاد‌ها و اداره‌های یک شهر است.

رئیس مرکز بهداشت تیران و کرون:
تحقق شعار سازمان بهداشت جهانی در گرو تعامل نهاد‌ها است

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس مرکز بهداشت شهرستان تیران و کرون گفت: تحقق شعار سازمان بهداشت جهانی در گرو تعامل تمامی نهاد‌ها و اداره‌های یک شهر است.

به گزارش خبرگزاری اصفان نیوز از تیران و کرون، سعید چمی پیش از ظهر امروز در همایش «سلامت» که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز تیران برگزار شد، اظهار داشت: تعامل و اهمیت بیش از پیش مسئولان شهرستان تیران و کرون به مسائل بهداشت و سلامت این شهر ضروری است.
وی حضور کمرنگ اداره‌های شهرستان را در همایش سلامت را مورد انتقاد قرار داد و افزود: با توجه به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی در رابطه با شهرنشینی و سلامت، مشارکت و همکاری تک‌تک اداره‌ها و نهاد‌ها ضروری است و از امسال باید برای داشتن شهر سالم این مشارکت‌ها افزایش پیدا کند.
معاون بهداشتی رئیس مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون با اشاره به حوادث رانندگی و تلفات شدید آن در کشور، بیان داشت: این حوادث و تلفات دغدغه جامعه است که برای کاهش آن باید تعامل منطقی بین مردم و مسئولان صورت گیرد.
وی اظهار داشت: کاهش سن ابتلا به سکته‌های قلبی در چند سال اخیر از مشکلات جامعه است که شهروندان باید توجه ویژه به امنیت غذایی خود داشته باشند.
چمی افزود: مصرف غذای سالم در روستا‌ها بیشتر از شهر‌ها مورد توجه است و غذای سالم و سبزیجات از وعده‌های غذایی مردم روستا‌ها حذف نشده است.
وی تصریح کرد: مسئولان نهاد‌ها و اداره‌ها باید به مسئله سلامت توجه ویژه داشته باشند و در برنامه کاری خود این موضوع را جای دهند و برای تحقق شعار شهر سالم با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته باشند.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/1/23 و ساعت 3:37 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393610
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو