سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طمع، حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بازیکنان از فرصت‌ها درست استفاده کرده و فرصت سوزی نکنند، تیم الشباب را در اصفهان به زانو در می‌آوریم.

الشباب را در خانه به زانو در می‌آوریم؛
قلعه نویی: فرصت اشتباه کردن نداریم

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بازیکنان از فرصت‌ها درست استفاده کرده و فرصت سوزی نکنند، تیم الشباب را در اصفهان به زانو در می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، امیر قلعه‌نویی ظهر امروز در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الشباب عربستان اظهار داشت: بازی دشواری پیش رو داریم، اما با تمام شرایط به وجود آمده بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی هستند و تنها برای کسب سه امتیاز وارد میدان می‌شوند.
وی افزود: تیم پاختاکور در دیدار قبلی در اصفهان بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت، امیدوارم تیم الشباب به چنین روشی رو نیاورد تا تماشاگران از این بازی لذت ببرند.
سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: از بازیکن معروف و خوب الشباب شناخت خوبی داریم و قصد داریم با برنامه ویژه‌ای آنها را مهار کنیم، امیدوارم با حضور تماشاگران و تلاش زیاد بازیکنان بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
قلعه‌نویی درباره نتایج نه چندان خوب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من چنین عقیده‌ای ندارم و فکر می‌کنم بازی‌های با کیفیتی ارائه کرده‌ایم، با صعود از این مرحله به تمام این ادعا‌ها پایان می‌دهیم.
وی در مورد فصل آینده و حضور در این تیم اصفهانی گفت: هر مربی آرزو دارد با سپاهان کار کند، این تیم در واقع یک باشگاه است و با مدیر ورزشی اداره می‌شود، مردم اصفهان نیز مردمی خوب و مهمان‌ دوستی هستند و من هم علاقه دارم یک‌سال دیگر در سپاهان بمانم.
دیدار تیم های سپاهان ایران و الشباب امارات ساعت 17 فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/1/23 و ساعت 3:44 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393612
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو