سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و مردمى را در مرگ یکى از آنان تعزیت گفت و فرمود : ] این کار نه با شما آغاز گردید ، و نه بر شما به پایان خواهد رسید . این رفیق شما به سفر مى‏رفت کنون او را در یکى از سفرهایش بشمارید ، اگر نزد شما بازگشت چه خوب و گرنه شما روى بدو مى‏آرید . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: 15،2‌درصد جمعیت شهرستان اردستان سالمندان تشکیل می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان:
15،2‌درصد جمعیت شهرستان اردستان سالمند هستند

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: 15،2‌درصد جمعیت شهرستان اردستان سالمندان تشکیل می‌دهند.

حسن ذبیحی امروز در گفتگو با خبرنگار اصفهان نیوز در اردستان به مناسبت پایان هفته بهداشت و سلامت اظهار داشت: انسان‌های سالم در هر جامعه ضامن سلامت، توسعه و پیشرفت اقتصاد آن جامعه هستند و سلامت دارای دو رکن اساسی سلامت جسم و سلامت روح و روان است.
وی افزود: در حال حاضر بزرگ‌ترین عامل مرگ و میر انسان‌ها در دوران کنونی، ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و حوادث و سوانح ترافیکی است، انسان‌ها باید دو مقوله سلامت جسم و سلامت روح و روان را جدی گرفته و جامعه نیز برای پیشگیری از تهدید‌های احتمالی فرهنگ سازی لازم را انجام دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به تاکید اسلام به رعایت اصول بهداشتی خاطرنشان کرد: اسلام بهداشت و نظافت را از ارکان اصلی دین قرار داده و نسبت به رعایت آن توصیه‌های بسیاری را به مسلمانان کرده است.
وی در ادامه با واگذاری پایگاه اطلاعات اورژانس ??? جاده‌ای ظفرقند به بخش خصوصی اشاره کرد و تصریح کرد: آغاز اجرای طرح پایلوت سالمندان برای نخستین بار در شهرستان اردستان، واگذاری داروخانه بخش دولتی به بخش خصوصی،‌ راه‌اندازی واحد معاونت غذا و دارو در شبکه بهداشت و درمان اردستان از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه جمعیت جامعه اردستان بیشتر در گروه سنی 20 تا 24 سال قرار دارند، خاطرنشان کرد: 15،2‌درصد جمعیت شهرستان اردستان سالمندان تشکیل می‌دهند.

 

منبع :فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 8:2 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393596
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو