سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
فریب شیطان زینت می دهد و به طمع می اندازد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

اصفهان باید درتمام عرصه ها پیشتاز باشد


خبرنیوز:رییس جمهور از بهره برداری اولین پل دوطبقه کشور در اصفهان به عنوان طرحی با ارزش و مبتکرانه ابراز خرسندی کرد وتاکید کرد:انتظار می رود اصفهان در تمام عرصه ها اول باشد وتوقعی بی جایی نیست.  

  

علیرضا ذاکر اصفهانی امروز با اشاره به سفر رئیس جمهور به اصفهان افزود: چهارمین سفر رئیس جمهور در طول سال‌جاری به اصفهان برای تکریم از چهره‌های نامدار استان صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: چهره‌های ماندگار اصفهان از بین اقشار مختلف استان نظیر صنعتگران، دانشگاهیان، هنرمندان و چند گروه دیگر که توسط کمیته‌ای خاص شناسایی شده‌ و حائز امتیازات بالاتری بودند،‌ انتخاب شده‌اند.
ذاکر اصفهانی خاطرنشان کرد: چهره‌های ماندگار امسال اصفهان در طول سفر رئیس جمهور به مردم عزیز این استان معرفی و از خدمات ارزشمند آن بزرگواران تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی با تاکید بر اینکه نامه درخواست سفر از رئیس جمهور دو هفته پیش توسط بنده و امام جمعه محترم اصفهان برای ایشان ارسال شد، تصریح کرد: ما در آن نامه به دلیل اهمیت موضوع از رئیس جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور درخواست کردیم که برای تجلیل از چهره‌های ماندگار به اصفهان سفر کنند.
استاندار اصفهان افزود: رئیس جمهور نیز در پاسخ به آن نامه تاریخ 24 اسفندماه را برای سفر به اصفهان مشخص کردند.
وی با اشاره به اینکه در کنار سفر رئیس جمهور مراسم یادبود شهید عماد مغنیه نیز در اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سفیر لبنان به همراه جمعی دیگر از تهران برای این مراسم به اصفهان سفر خواهند کرد.
ذاکر اصفهانی به دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور در اصفهان اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور پیش از مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار اصفهان، نخستین بزرگراه دو طبقه کشور را در خیابان امام خمینی (ره) افتتاح خواهند کرد.


 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 88/12/25 و ساعت 4:6 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393494
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو