سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده را حیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: کارشناس آموزشی مرکز نجوم ادیب اصفهان گفت: علاقمندان به رصد آسمان سوم اردیبهشت به مهمانی ستارگان می‌روند.

سوم اردیبهشت؛
علاقمندان به رصد آسمان به تماشای ستارگان می‌روند

خبرگزاری اصفهان نیوز: کارشناس آموزشی مرکز نجوم ادیب اصفهان گفت: علاقمندان به رصد آسمان سوم اردیبهشت به مهمانی ستارگان می‌روند.

ژاله موزون امروز در گفتگو با خبرنگار اصفهان نیوز با اشاره به اینکه این برنامه روزهای پنج‌شنبه و جمعه دوم و سوم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در شهر اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه با حضور دکتر نوروزی و مهندس دالکی چهره‌های برجسته نجوم از ساعت شش تا 10 شب برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه روز پنج‌شنبه در مرکز نجوم ادیب برگزار شده و برنامه روز جمعه همزمان با مرکز ادیب در فرهنگسرای امام خمینی، مهر، خانه جوان و باغ غدیر برگزار می‌شود.
کارشناس آموزشی مرکز نجوم ادیب اصفهان با بیان اینکه هدف نامگذاری این روز به نام روز جهانی نجوم معرفی نجوم به عموم مردم بوده است، تصریح کرد: به علاوه برگزاری این روز در روزهای نخست ماه امکان رویت ماه را آسان کرده و همه مردم به راحتی می‌توانند ماه را رویت کنند.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است، اظهار داشت: مردم در صورت علاقه می‌توانند روزهای برگزاری این مراسم در مراکز گفته شده حضور یافته و به رصد ستارگان بپردازند.
موزون خاطرنشان کرد: در این مراسم دو روزه سمیناری با حضور دکتر نوروزی و مهندس دالکی در زمینه جذابیت‌های نجوم برگزار می‌شود، به علاوه غرفه‌های کودک، غرفه‌های آموزشی مبانی نجوم، آزمایشگاه فیزیک و نجوم، غرفه‌های فضانوری و حیات فرازمینی نیز در مرکز نجوم ادیب دایر و پذیرای علاقمندان است.
وی با اشاره به اینکه همزمان با این غرفه‌ها رصدهای عمومی نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: رویت هلال ماه، و رصد اجرام آسمانی نیز همزمان با دیگر برنامه‌ها در مرکز نجوم ادیب اجرا شده و علاقمندان نیز در مسابقه نجومی که به این مناسبت تدارک دیده شده است شرکت ‌کنند.


 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/1/25 و ساعت 7:0 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393596
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو