سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پروردگارا! دستآورد روزه چیست؟ خداوند فرمود : روزه حکمت می آورد و حکمت، شناخت و شناخت، یقین . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در شب معراج ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از توزیع بسته ویژه‌ای با عنوان آموزش گام به گام فرهنگ آپارتمان‌نشینی در میان 15 هزار خانواده آپارتمان‌نشین در اصفهان خبر داد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خبر داد:
آموزش فرهنگ آپارتمان‌نشینی به 15 هزار خانوار اصفهانی

خبرگزاری اصفهان نیوز: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از توزیع بسته ویژه‌ای با عنوان آموزش گام به گام فرهنگ آپارتمان‌نشینی در میان 15 هزار خانواده آپارتمان‌نشین در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، مهدی بقایی اظهار داشت: با توجه به گسترش روزافزون فضاهای آپارتمانی در شهر اصفهان و نیاز به ایجاد فرهنگ متناسب با آن، کمیته فرهنگ شهروندی، طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی را در مناطق آپارتمان‌نشین شهر اصفهان به اجرا درآورده است.
وی هدف از اجرای این طرح را بهبود تعاملات و روابط اجتماعی در میان ساکنان آپارتمان‌های شهر اصفهان بیان کرد و افزود: در این طرح به دنبال بیان مسایل و مشکلاتی هستیم که ساکنین آپارتمان‌ها به آن مبتلا هستند و با ارائه راهکارهای مناسب و از طریق آموزش‌های گسترده شهروندی، در صدد رفع این معضلات برخواهیم آمد.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از آنجایی که حقوق همسایه در دین مبین اسلام مورد تاکید ویژه قرار گرفته است و این مسئله از مفاهیم مهم شهروندی در جوامع کنونی است، باید فرهنگ متناسب با آن در سطح جامعه نهادینه شود از این رو کمیته فرهنگ شهروندی برای تحقق این هدف پیوسته تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مجلد آموزش گام به گام فرهنگ آپارتمان‌نشینی تا‌کنون در مناطق آپارتمانی محدوده خیابان‌های کاوه، گلستان، جابر، ملک شهر و... توزیع شده است، خاطرنشان کرد: بنا بر نظر‌سنجی‌های انجام شده، بیش از 85 درصد شهروندان اصفهانی از مطالعه این کتاب آموزشی، ابراز رضایت کرده‌اند.
بقایی تصریح کرد: در این کتاب که با ادبیات جذاب و استفاده از هنر کاریکاتور و زبان طنز نوشته شده است، مشکلاتی که ساکنان آپارتمان‌ها با آن رو‌به‌رو هستند مطرح شده و آموزش مهارت‌هایی که شهروندان باید در یک مجموعه آپارتمانی رعایت کنند، مورد توجه قرار گرفته است.

 

منبع :فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/1/26 و ساعت 1:41 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393599
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو