سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آن است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن گفت: پارسال، سال پرباری برای تیم‌های پایه و امید نوین بود.

مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه ذوب‌آهن:
پارسال، سال پرباری برای تیم‌های پایه بود

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن گفت: پارسال، سال پرباری برای تیم‌های پایه و امید نوین بود.

به گزارش خبرگزاری  اصفهان نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، علی اسلامی سال گذشته را سالی پربار برای باشگاه به ویژه تیم‌های پایه و امید نوین دانست و اظهار داشت: برخلاف حضور پررنگ ذوب‌آهن در رده تیم‌های پایه این مجموعه مدت‌ها بود که نتیجه نمی‌گرفت تا اینکه این افتخار نصیب من شد تا در این مسئولیت خدمت کنم.
وی افزود: در سال گذشته در هر چهار رده به فینال رسیدیم در دو رده 10 و 13 سال قهرمان شدیم و در رده 11 و 12 سال نایب قهرمان استان شدیم و به اقتدار چند ساله سپاهان پایان دادیم.
سرمربی تیم امید ذوب‌آهن در ادامه افزود: در اواسط سال گذشته به واسطه سیاست باشگاه مبنی بر تشکیل تیم امید نوین این فرصت را یافتم که به عنوان سرمربی این تیم در عرصه سخت و پرتنش این رده در سطح استان اصفهان شرکت کنم.
وی تصریح کرد: در این سال توانستیم با توجه به رقبای همچون سپاهان نوین، شهرداری و تیم‌های چون شهید همت شهرضا که سابقه بازی در رقابت‌های کشوری را داشت حضوری قدرتمند در این مسابقات داشته باشیم.
اسلامی ادامه داد: در 20 مسابقه متوالی بدون شکست و یا مساوی مقام قهرمانی استان و شهرستان اصفهان را به دست بیاوریم و سهمیه ورود به مسابقات کشوری را دریافت کنیم.
این مربی با سابقه در پایان گفت: در سال جاری نیز امیدوارم مطابق با سیاست‌های باشگاه همچون گذشته برای باشگاه ذوب‌آهن کسب افتخار کنم اینکه در چه پست و رده‌ای در خدمت باشگاه باشم بستگی کامل به نظر مدیران باشگاه دارد که اگر حمایت‌های ایشان نبود قطعا موفقیت‌های سال گذشته صورت نمی‌پذیرفت.

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/1/26 و ساعت 1:46 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393595
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو