سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرکس را که زود به زود طلاق می دهد و همسر عوض می کند، دشمن می دارد . [امام باقر علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: نایب رئیس هیئت تکواندوی اصفهان گفت: تیم تکواندوی جوانان اصفهان برای کسب آمادگی برای حضور در مسابقات کشوری، به تورنمنت هلند اعزام می‌شود.

نایب رئیس هیئت تکواندوی اصفهان خبر داد:
اعزام تیم جوانان اصفهان به تورنمنت هلند

خبرگزاری اصفهان نیوز: نایب رئیس هیئت تکواندوی اصفهان گفت: تیم تکواندوی جوانان اصفهان برای کسب آمادگی برای حضور در مسابقات کشوری، به تورنمنت هلند اعزام می‌شود.

زهرا رفیعی امروز در گفتگو با خبرنگاراصفهان نیوز اظهار داشت: با توجه به هزینه بر بدون برگزاری لیگ استانی، تصمیم براین گرفته شد که به جای برگزاری لیگ، تیم‌های منتخب استان به تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کنند.
وی با بیان اینکه در تورنمنت هلند، 600 ورزشکار حضور دارند، افزود: علاوه بر تیم بانوان که در رده سنی جوانان شرکت می‌کنند، تیم آقایان در رده نوجوانان به این تورنمنت اعزام می‌شود و مربی و سرپرست تیم نیز از اصفهان هستند.
رفیعی با اشاره به اینکه آزمون‌های ارتقای کمربند، جزو برنامه هیئت در سال جاری است، بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده توسط هیئت تکواندو استان، برای نخستین بار آزمون دان سه و چهار مردادماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
وی همچنین به برگزاری مسابقات قهرمانی استان اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها در چهار رده سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود و نفرات برتر به عضویت تیم منتخب استان برای مسابقات قهرمانی کشور در می‌آیند.
نایب رئیس هیئت تکواندوی اصفهان با بیان اینکه نیره رستمی تکواندو کار نوجوان اصفهانی برای شرکت در اردوی تدارکاتی تیم ملی در چین به سر می‌برد، گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی رستمی برای حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان انتخابی شده است.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/1/28 و ساعت 7:35 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393585
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو