سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خبرگزاری اصفهان نیوز: هفدهمین جشنواره‌ هنرهای تجسمی برای جوانان 16 تا 25 سال در اصفهان برگزار می‌شود.

در رده سنی 16 تا 25 سال انجام می‌شود؛
برگزاری هفدهمین جشنواره‌ هنرهای تجسمی جوانان در اصفهان

خبرگزاری اصفهان نیوز: هفدهمین جشنواره‌ هنرهای تجسمی برای جوانان 16 تا 25 سال در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اصفهان  نیوز:به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حداقل سن شرکت کنندگان 16 سال و حداکثر 25 سال تمام اعلام شده و متقاضیان شرکت در جشنواره باید حداقل یک نمونه از اثر هنری خود را در رشته مورد تقاضا برای داوری اولیه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به منظور استعدادیابی و شناسایی جوانان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه هنرهای تجسمی، هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان را برگزار می‌کند.
هشت نفر از برگزیدگان این جشنواره برای شرکت در هفدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان که در تیر ماه سال جاری در استان گلستان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
سفال، طراحی، کاریکاتور، مینیاتور، خوشنویسی (نستعلیق)، ارتباط تصویری (پوستر)، مجسمه سازی (گچ و گل)، نقاشی (اکریلیک- رنگ و روغن) و عکاسی رشته‌های هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان اصفهان است.
داوطلبان شرکت در بخش عکس باید فایل پنج قطعه از آثار عکاسی شده خود را بر روی cd و با رزولوشن 300 dpi و فرمت jpg برای داوری به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
عکس‌ها نباید روتوش و دستکاری شده باشند.

همت مضاعف و کار مضاعف، جلوه‌های اسراف و صرفه جویی، عدالت و امید، صلح و دوستی، جلوه‌های آفرینش، سیمای طبیعت، وحدت و همدلی، انتظار، نماز و نیایش، مهرورزی، خلاقیت و نوآوری، نمادهای فولکوریک ایران از موضوعات این جشنواره هستند.
داوطلبان شرکت در جشنواره باید متناسب با رشته هنری مورد علاقه، نسبت به تهیه لوازم مورد نیاز خود اقدام کنند.
بوم نقاشی به ابعاد 80 × 100 و 90 × 90؛ رنگ و روغن، رنگ اکریلیک، قلم مو در سایزهای مختلف تربانین، روغن بزرک؛ مداد طراحی، زغال، کاغذ، قلم خوشنویسی، مرکب، دوات و ... آخرین مهلت ثبت نام و ارسال نمونه اثر 23 اردیبهشت و زمان برگزاری جشنواره 30 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 6302681 و یا 5-6309091 اداره امور هنری تماس حاصل کرده و یا به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، واقع در خیابان آبشار دوم، بعد از پل غدیر، ابتدای خیابان شهید آوینی و یا به وب سایت www.isfahanfarhang.gov.ir مراجعه کنند.


 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/1/29 و ساعت 1:57 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 393055
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو