سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که بى محابا به مردمان آن گوید که نخواهند ، در باره‏اش آن گویند که ندانند . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های سازمان حج در اصفهان در حال حاضر 87 دستگاه اتوبوس در هفته به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان:
87 دستگاه اتوبوس در هفته از اصفهان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های سازمان حج در اصفهان در حال حاضر 87 دستگاه اتوبوس در هفته به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

غلامعلی زاهدی امروز در گفتگو با خبرنگار اصفهان نیوز اظهار داشت: کسانی که سال گذشته برای حج عمره ثبت نام کرده و فیش بانکی دارند، اما به علت بیماری آنفولانزا اعزام نشدند، اولویت‌های یک تا 70 بانک ملت، در اولویت اعزام به سفر حج عمره هستند.
وی با اشاره به اینکه اسامی دفاتر زیارتی معتبر استان در چند روز آینده در یکی از روزنامه‌های استان منتشر می‌شود، اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان سفر عمره در دفاتر زیارتی انجام و زائران از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه اعزام می‌شوند.
سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام از دانشجویان متقاضی سفر عمره توسط ستادهای دانشجویی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود و پس از قرعه‌کشی، اعزام ‌افراد مشخص شده توسط سازمان حج و زیارت انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته سهمیه استان اصفهان در اعزام مسافران به عتبات عالیات در هفته، 53 دستگاه اتوبوس بود که با پیگیری‌های سازمان حج از 19 اسفندماه این تعداد به 73 اتوبوس و در حال حاضر به 87 دستگاه اتوبوس در هفته رسیده است.
زاهدی با بیان اینکه هیچ‌گونه پرواز هوایی به عتبات عالیات در سازمان حج استان اصفهان وجود ندارد، افزود: اعزام زائران به عتبات از راه زمینی با کمترین مشکل و هماهنگی کامل در حال انجام است.
وی بیان داشت: به کسانی که قصد سفر به عمره را دارند توصیه می‌کنیم به اطلاعیه‌های سازمان توجه کنند و اطلاعات دقیق را کسب کنند.
سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: 124 دفتر زیارتی معتبر در استان اصفهان، وظیفه ثبت نام و اعزام زائران به خانه خدا را به عهده دارند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/1/30 و ساعت 7:35 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 393046
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو