سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: کسی که حجاب را انتخاب می‌کند، مهارت تصمیم‌گیری خود را ایجاد کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
افراد باحجاب مهارت تصمیم‌گیری خود را فعال می‌کنند

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: کسی که حجاب را انتخاب می‌کند، مهارت تصمیم‌گیری خود را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، سیاوش رمضانزاده در کارگروه حجاب و عفاف که با حضور کارشناسان امور بانوان استاندازی اصفهان در محل دفتر مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد، به اثرات حجاب اشاره کرد و اظهار داشت: رعایت حجاب موجب ترویج فرهنگ اخلاق در جامعه می‌شود و از فساد و انحراف اجتماع جلوگیری می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه به رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم سازمان اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی برای گسترش و ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) و نشر معارف اسلامی است.
حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی‌نژاد افزود: مبلغان اعزامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان نقش موثر حجاب و عفاف در امنیت اجتماعی و اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی متنوع، جوانان و نوجوانان را آشنا می‌کنند.
وی اجرای طرح تفکر دینی و گفتمان دینی را از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در چند سال اخیر با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس و مساجد در تقویت فرهنگ حجاب در جامعه گام‌های موثری برداشته است.
بهشتی‌نژاد توزیع سی‌دی‌های برای ریحانه، اجرای گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد و دانشگاه‌ها و چاپ پوستر و بنر و نصب آن در سطح شهر را از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در حوزه حجاب و عفاف برشمرد.
بهشتی کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز طی سخنانی بر تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس تاکید کرد و افزود: اعزام مبلغه در مدارس، برگزاری 300 جلسه مشاوره در دانشگا‌ه‌ها، همکاری با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و برگزاری جشن تکلیف در مدارس از جمله فعالیت‌های فرهنگی واحد خواهران در سال 88 بوده است.
در راستای مصوبه 427 شورای فرهنگ عمومی مقرر شد ضمن بررسی فعالیت‌ها در سطح استان، راهکارهای اجرایی استان در حوزه حجاب و عفاف عملیاتی شود.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/1/30 و ساعت 7:39 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 393054
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو