سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خبرگزاری اصفهان نیوز: امام جمعه موقت تیران گفت: در بین کشورهای دنیا تنها کشور ایران مواضع مشخص و امنیت واقعی دارد.

امام جمعه موقت تیران:
ایران تنها کشور دارای امنیت واقعی است

خبرگزاری اصفهان نیوز: امام جمعه موقت تیران گفت: در بین کشورهای دنیا تنها کشور ایران مواضع مشخص و امنیت واقعی دارد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز :حجت‌الاسلام سیدکریم امامی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: آمریکا در سرنوشت بسیاری از کشور‌ها دخالت دارد و آن کشور‌ها استقلال و امنیتی ندارد و نمی‌توانند مواضع خود را مشخص کنند.
وی با اشاره به اینکه ارزش نعمت سلامتی و امنیت از مردم پوشیده است، افزود: تنها در ایران امنیت و استقلال واقعی وجود دارد و ایران توانسته مواضع خود را مشخص کند و مقتدرانه جلوی دشمنان ایستادگی کند.
امام جمعه تیران تصریح کرد: در بخش سلامت نقش پرستاران مهم است و حفظ سلامت و نگهداری از بیماران با پرستاران است.
وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) پرستار کربلا است که با تحمل مشکلات و مصیبت‌ها با صبر و بردباری خود دین اسلام را حفظ کرد.
امامی افزود: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دین را به دست حضرت زینب(س) سپردند تا به دست امام سجاد(ع) بسپارد.
همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون اظهار داشت: پرستاران بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی با همتی مضاعف و با تلاش بیشتر از گذشته در حفظ سلامت بیماران بکوشند و با همت مضاعف در تکریم ارباب رجوع تلاش کنند و برای جلب رضایت بیماران و ارباب رجوع گام بردارند.
حمید گله‌داری افزود: با توجه به اینکه جان و سلامت بیماران در مراکز پزشکی در دست پزشکان و پرستاران قرار دارد، پرستاران نباید در کار‌های خود سهل انگاری انجام دهند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) و نامگذاری این روز به نام روز پرستار، تصریح کرد: حضرت زینب با همه مصیبت‌ها و مشکلاتی که در کربلا دیدند هیچ گاه تحمل و صبر خود را از دست ندادند و ایشان به حقیقت پرستار نمونه و اسوه بارز از صبر و بردباری بودند.
وی خاطرنشان کرد: پرستاران باید با الگوگیری از حضرت زینب(س) و صبر و بردباری ایشان، در کار‌ها و فعالیت‌های خود صبور باشند و از مسائلی که در برخورد با بیماران و ارباب رجوع به وجو می‌آید، خسته نشوند.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/1/31 و ساعت 7:52 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 393059
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو