سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
فرستاده تو میزان خرد تو را رساند و نامه‏ات رساتر چیزى است که از سوى تو سخن راند . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خبرگزاری اصفهان نیوز: استاندار اصفهان گفت: بسیاری از ضعف‌های کنونی موجود در کشور مربوط به توسعه انسانی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد

استاندار اصفهان:
بسیاری از ضعف‌های کشور ‌مربوط به توسعه انسانی است

خبرگزاری اصفهان نیوز: استاندار اصفهان گفت: بسیاری از ضعف‌های کنونی موجود در کشور مربوط به توسعه انسانی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، علیرضا ذاکراصفهانی عصر امروز در همایش قانون مدیریت خدمات کشور با اشاره به اینکه در طول تاریخ گذشته نیز با موضوعی به نام توسعه روبه‌رو بوده‌ایم، اظهار داشت: همچنین چالش‌هایی در زمینه منابع انسانی وجود داشته است.
وی با بیان اینکه همواره بحث ناکارآمدی بوروکراسی و مدیریت مطرح بوده است، بیان داشت: موضوع بررسی مدیریت محوری و دارای اهمیت بسیار بوده و از موضوعات به روز اجتماعی جامعه است که بارها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: البته باید توجه داشت که در بررسی‌های قبلی بیشتر به آسیب‌شناسی‌های مدیریت و توسعه منابع انسانی توجه شده و در زمینه عملیاتی کمتر شاهد انجام اقداماتی بوده‌ایم.
وی افزود: مدیریت و منابع انسانی از معضلات کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته است.
ذاکراصفهانی با اشاره به اینکه دولت نهم با شعار تحول شکل گرفت، ادامه داد: حضور شخص رئیس جمهور و ارایه نظرات مختلفی از جمله تمرکززدایی و عدالت‌محوری از ویژگی‌های برجسته نظراتی وی بود.
وی با بیان اینکه در این ‌ارتباط‌ قوانین و آیین‌نامه‌های خوبی تبیین شده، گفت: بحث قانون مدیریت خدمات دولتی که لازمه شکل‌گیری آن منوط به شناخت است از جمله آنها بوده و کسانی که درگیر این مسائل هستند باید مباحث جدید و مناسبی را داشته باشند.
استاندار اصفهان به موضوع تمرکززدایی که موضوع به روز و در دستور کار دولت است اشاره کرد و بیان داشت: در استانداری اصفهان نیز سعی شده به موضوع منابع انسانی که از ارکان مهم است توجه ویژه‌ شود.
وی اضافه کرد: بسیاری از ضعف‌های کنونی موجود در کشور مربوط به توسعه انسانی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/1/31 و ساعت 7:56 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 393060
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو