سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اوج دانش، بردباری است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خبرگزاری اصفهان نیوز: 2 میلیون پیامک آموزش شهروندی از تابستان سال گذشته تا پایان سال 88 برای ساکنان کلانشهر اصفهان توسط کمیته فرهنگ شهروندی این شهر ارسال شده است.

توسط کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان صورت گرفت؛
ارسال 2 میلیون پیامک آموزش شهروندی در اصفهان

خبرگزاری اصفهان نیوز: 2 میلیون پیامک آموزش شهروندی از تابستان سال گذشته تا پایان سال 88 برای ساکنان کلانشهر اصفهان توسط کمیته فرهنگ شهروندی این شهر ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان، کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در راستای آموزش شهروندان و آشنایی آنها با مفاهیم مختلف شهروندی، در شش ماهه دوم سال 1388 بیش از 2 میلیون پیام کوتاه برای ساکنان کلانشهر اصفهان ارسال کرده است.
دبیر این کمیته با اعلام این خبر، گفت: سامانه پیام کوتاه شهروندی از طریق برقراری ارتباطی دائم و مستمر با شهروندان اصفهانی، به عنوان یک رسانه قدرتمند و موثر مورد توجه قرار گرفته و به طور هفتگی، مفاهیم گوناگون شهروندی را متناسب با سرفصل‌ها و موضوعات تعیین شده به شهروندان اصفهانی آموزش می‌دهد.
مهدی بقایی گفت: موضوعات مطرح شده در این پیامک‌ها را مواردی همچون ضرورت حفظ و نگهداری از فضای سبز، رفع آلودگی‌های محیط زیست، استفاده بهینه از منابع انرژی، مقابله با سد معبر و مشاغل مزاحم، تحقق شهر الکترونیک، حفظ میراث فرهنگی و آثار تاریخی شهر اصفهان، ایمنی و آتش نشانی، رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی، کاهش ترافیک و تفکیک پسماندهای تر و خشک و... برشمرد.
وی افزود: این سامانه فعالیت خود را از تابستان سال گذشته آغاز کرده و تا پایان سال 88، بیش از 2 میلیون پیامک به مشترکان خود ارسال و 500 هزار پیامک از سوی آنها دریافت کرده است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 150 هزار نفر از شهروندان به صورت داوطلبانه آمادگی خود را برای دریافت پیامک‌های شهروندی اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: علاقمندان به عضویت در این سامانه می‌توانند یا از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی کمیته فرهنگ شهروندی به آدرس www.shahrvandi.net و درج شماره تلفن همراه خود و یا از طریق ارسال عدد یک به شماره 30008313 در این سامانه عضو شوند.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از طریق این سامانه به طور ماهیانه مسابقاتی نیز برای مشترکان برگزار می‌شود، اظهار داشت: کمیته فرهنگ شهروندی، در روز 13 فروردین ماه روز آشتی با طبیعت مسابقه‌ای از طریق این سامانه برگزار کرد که در آن، شهروندان اصفهانی، زشت‌ترین و زیباترین مشاهدات خود را در این روز از طریق پیامک، به دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی ارسال کردند.
وی ادامه داد: این مسابقه در بین بیش از 150 هزار نفر از شهروندان برگزار شد که پاسخ‌های 10 هزار نفر به عنوان پاسخ برتر انتخاب شده و به قید قرعه، جوایزی به آنها اهدا می‌شود.
بقایی خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگ شهروندی، با هدف ترویج مفاهیم شهروندی، محصولات مختلفی را اعم از بروشور، کتاب، نرم افزار و ... در بین شهروندان اصفهانی توزیع می‌کند که شهروندان می‌توانند نظرات سازنده خود را در زمینه این محصولات، از طریق این سامانه ارسال کنند تا اقلام ذکر شده مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم، اصلاح شود.
وی با تاکید بر اینکه، سامانه پیامک شهروندی پل ارتباطی میان شهروندان و کمیته فرهنگ شهروندی است، از شهروندان اصفهانی خواست نظرات خود را در مورد فعالیت‌های این کمیته و مسائل گوناگون شهروندی، به سامانه ذکر شده ارسال کنند.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/1/31 و ساعت 8:3 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 393047
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو