سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] از کفاره گناهان بزرگ ، فریاد خواه را به فریاد رسیدن است ، و غمگین را آسایش بخشیدن . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: ای‌.اف‌.سی در واکنش به موضع گیری‌های مغرضانه خالد بلطانی مدیر باشگاه الشباب عربستان طی نامه‌ای AFC به فدراسیون عربستان اظهار داشت: الشبابی‌ها یا توضیحات قانع کننده دهند و یا از سپاهان عذرخواهی کنند.

 

نامه AFC به فدراسیون عربستان:
الشبابی‌ها از سپاهان عذرخواهی کنند

خبرگزاری اصفهان نیوز: ای‌.اف‌.سی در واکنش به موضع گیری‌های مغرضانه خالد بلطانی مدیر باشگاه الشباب عربستان طی نامه‌ای AFC به فدراسیون عربستان اظهار داشت: الشبابی‌ها یا توضیحات قانع کننده دهند و یا از سپاهان عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه سپاهان، در پی موضع گیری‌های مغرضانه خالد بلطانی مدیر باشگاه الشباب عربستان پس از دیدار تیم فوتبال متبوعش با سپاهان ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از اظهارات خالد بلطانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، ای‌.اف‌.سی نیز واکنش و موضع خود را به این اتفاقات نشان داد.
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان خواستار این شده است که الشبابی‌ها در مورد موضع گیری‌هایشان درباره سپاهان یا توضیحات قانع کننده ارائه دهند و یا اینکه رسما از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران عذرخواهی کنند.
در این نامه که یک نسخه آن برای باشگاه سپاهان نیز ارسال شده خطاب به فیصل عمرعبدالله دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان آمده است: پیرو شکایت باشگاه فولاد سپاهان ایران مبنی بر اظهارات مغرضانه مدیرعامل باشگاه الشباب به پیوست نامه فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه سپاهان حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را ملاحظه فرمایید.
خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی به باشگاه الشباب از مدیر این باشگاه در خواست گردد توضیحات قانع کننده به همراه مستندات لازم در مورد اظهاراتش پیرامون میزبانی باشگاه سپاهان را تا تاریخ جمعه 23 آوریل 2010 به ای‌.اف.سی ارائه دهد و در غیر این صورت عذرخواهی رسمی خود را به باشگاه فولاد سپاهان ایران اعلام نماید.
گفتنی است چنانچه باشگاه الشباب پاسخ مناسب و قانع کننده‌ای را به نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه ندهد و یا از سپاهان عذرخواهی نکند با جریمه‌های مالی از سوی ای‌.اف‌.سی مواجه می‌شود.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/2/5 و ساعت 8:1 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393555
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو