سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: در صورت همکاری مردم و مسئولان تابستان بدون خاموشی برق را در پیش رو داریم.

نشست خبری مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان - 1
اصفهان با همکاری مردم تابستان خاموشی برق نخواهد داشت

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: در صورت همکاری مردم و مسئولان تابستان بدون خاموشی برق را در پیش رو داریم.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، هوشنگ فلاحتیان ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اصفهانی در مورد پروژه‌های آماده بهره‌برداری در ‌اردیبهشت سال جاری اظهار داشت: نزدیک به سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای مناطق زیر پوشش مدیریت برق منطقه‌ای اصفهان شده که دو هزار میلیارد تومان آن در بخش تولید برق است.
وی افزود: باید نیروگاه‌های جدیدی را برای تولید برق در استان احداث کرد و این امر همت همه مردم را می‌طلبد تا با کاهش پیک بار در کشور با کمبود برق مواجه نشویم.
مدیر‌عامل شرکت برق‌ منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر حداکثر پیک بار برای تابستان سال جاری بالغ بر سه‌هزار و 500 مگاوات است، خاطرنشان کرد: قابلیت تولید عملی نیروگاه‌های منطقه اصفهان سه‌هزار و 500 مگاوات است و افق پیش روی ما رسیدن به عدد شش‌هزار و 500 مگاوات تا 10 سال آینده است.
وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت نیروگاهی خود را نزدیک به هفت‌هزار و 500 مگاوات افزایش بدهیم، اظهار داشت: با نیروگاه‌هایی که تا سال 1393 به این نهاد اضافه می‌شوند، می‌توانیم پاسخگو به همه نیازهای مردم باشیم.
فلاحتیان با اشاره به اینکه در سبد تولید برق خود باید انواع نیروگاه‌ها را در نظر داشت، تصریح کرد: با هماهنگی‌ شرکت تولید، مقرر شده تا در غرب اصفهان، نیروگاه بخاری با ظرفیت هزار و 200 مگاوات احداث شود.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تا سال 1393 باید به تدریج حداقل دو‌هزار و 500 مگاوات از این نیروگاه‌ها وارد مدار شوند، اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی برق، در اردیبهشت همایشی برای افتتاح این پروژه‌ها و رفاه هر چه بیشتر مردم برگزار می‌کنیم.
مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری گفت: این پروژه‌ها در شهرهای اصفهان، ملک‌شهر، شهرضا، اردستان، گلپایگان، مجلسی، کاشان و فولادشهر و با هزینه‌ای بالغ بر 913 میلیارد و 302 میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.
وی با اشاره به اینکه اگر در تابستان با مدیریت صحیح بتوانیم پیک بار را کاهش بدهیم نیازی به ساخت نیروگاه‌های جدید نداریم، اظهار داشت: در سال 1387 و 1388 برق اصفهان توانست پیک بار خود را کاهش دهد و بدون تغییر در رفاه مردم و بدون خاموشی، را طی کرد.
فلاحتیان با اشاره به سه‌هزار و 400 مگاوات مصرف روزانه مردم اصفهان در سال گذشته افزود: باید به ازای هر کیلووات برق هزار دلار سرمایه‌گذاری کرد و یک نیروگاه 400 مگاواتی با شبکه‌های توزیع و انتقال خود، 400 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.
وی در مورد تابستان سال جاری و نگرانی‌های مردم در مورد خاموشی‌ها، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شرکت‌ها و مسئولان مربوطه انجام گرفته است، امیدواریم خاموشی در سال جاری نداشته باشیم.
مدیر‌عامل شرکت برق ‌منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه تولید برق ما از سال گذشته تاکنون 300 مگاوات اضافه شده، اظهار داشت: در صورت همراهی مردم و مسئولان می‌توانیم سال خوبی را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته حجم آب بیشتری را در پشت سدها شاهد هستیم و پیش‌بینی می‌شود که تولید برق در جنوب کشور نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شود و بتوانیم سال جاری را با همکاری مردم به بهترین نحو طی کنیم.

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/2/7 و ساعت 5:50 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393557
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو