سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه فرهنگی در فلاورجان، برگزاری کارگاه آموزشی «از سفارش تا اجرا» با حضور استاد میرمقتدایی و ... از اخبار کوتاه فرهنگی اصفهان است.

کوتاه از اخبار فرهنگی اصفهان/

برگزاری کارگاه آموزشی «از سفارش تا اجرا» با حضور استاد میرمقتدایی

خبرگزاری اصفهان نیوز: راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه فرهنگی در فلاورجان، برگزاری کارگاه آموزشی «از سفارش تا اجرا» با حضور استاد میرمقتدایی و ... از اخبار کوتاه فرهنگی اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان سامانه پیام کوتاه برای انتقادات و پیشنهادات مردم آن شهرستان راه‌اندازی شد.
هدف از این سامانه پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری نخبگان، هنرمندان، علما و فعالان عرصه‌های فرهنگی و هنری است.
علاقه‌مندان می‌توانند به شماره سامانه 09138708785، پیام کوتاه ارسال کنند و با ارسال نام و نام خانوادگی، شغل و تحصیلات برای دریافت پیام کوتاه فرهنگی در لیست مخاطبان قرار گیرند.

*تاسیس انجمن خوشنویسان در اداره ارشاد فلاورجان
انجمن خوشنویسان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان تشکیل شد.
این انجمن همه روزه از ساعت 16 تا 19 برای استفاده علاقه‌مندان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03123132731 تماس بگیرند.

*برگزاری کارگاه آموزشی «از سفارش تا اجرا» با حضور استاد میرمقتدایی
کارگاه آموزشی یک‌ روزه گرافیک با عنوان «ازسفارش تا اجرا» به مناسبت روز جهانی گرافیک برگزار می‌شود.
در این کارگاه که به همت خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان و دانشگاه سپهر برگزار می‌شود، استاد احمدرضا میرمقتدایی به سخنرانی و بیان مراحلی که یک گرافیست از سفارش طرح تا اجرای آن طی می‌کند، می‌پردازد.
کارگاه آموزشی گرافیک از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه در تالا رسعدی واقع درخیابان استانداری - خ سعدی- ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

*سپاهان، رنگ، نقش، کودک
خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برنامه سپاهان، رنگ، نقش، اصفهان را با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌کند.
در این برنامه دانش‌آموزان از زوایای مختلف میدان امام را نقاشی کرده و بهترین نقاشی به نمایشگاه راه پیدا می‌کند.
این برنامه در ساعت 11 تا 9 در میدان امام برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 6275040-6276141 تماس بگیرند.


 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/2/7 و ساعت 5:54 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393557
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو