پاداش بزرگ، همراه بلای بزرگ استو خداوند، مردمی را دوست نمی دارد، مگر آن که مبتلایشان می کند . [.امام صادق علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرنوشت تیم‌های صعود کننده به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا در دستان ما قرار دارد.

برای پیروزی هم قسم شده‌ایم‌
ابراهیم‌زاده: سرنوشت گروه در دست خودمان است‌

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرنوشت تیم‌های صعود کننده به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا در دستان ما قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، منصور ابراهیم‌زاده پیش از ظهر امروز در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان اظهار داشت: به غیر از حدادی‌فر که برای این دیدار محروم است همه بازیکنان ما در وضعیت خوبی قرار دارند و هم قسم شده‌اند تا با فراموش کردن بازی‌های گذشته، در مسابقات بعدی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با قدرت تمام به میدان بروند.
وی اضافه کرد: ما در این چند بازی باید به همه نشان دهیم همان تیم مقتدر و با برنامه‌ گذشته هستیم و با کسب نتایج مطلوب، مزد زحمات دست اندرکاران باشگاه و حمایت هواداران خود را به بهترین بدهیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن‌ ایران در مورد دیدار با الاتحاد عربستان هم خاطرنشان کرد: ما در این دیدار با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم و می‌دانیم تنها نتیجه‌ای که می‌تواند تضمین کننده صعود الاتحاد باشد، کسب سه امتیاز این دیدار است، به همین دلیل باید مهاجمان این تیم که سرعتی و تکنیکی هستند را از دروازه خود دور نگه داشته و اجازه ندهیم به محوطه جریمه ما نزدیک شوند.
ابراهیم‌زاده با بیان اینکه با شناخت کامل از الاتحاد، در خانه خودمان تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، افزود: ما باید در این گروه اول شویم، زیرا قرار گرفتن در رتبه دوم سبب می‌شود در مسابقه حذفی در عربستان میهمان الهلال باشیم، سفر به عربستان و بازی کردن با این تیم، کارمان را برای صعود به مراحل بالاتر بسیار سخت‌تر می‌کند، به همین دلیل نباید در این دیدار امتیاز از دست بدهیم.
وی در مورد غیبت قاسم حدادی‌فر و محمد صلصالی، گفت: من به ستاره‌های تیمم وابسته هستم، اما فراموش نکنید که تیم من 25 ستاره دارد که همه می‌توانند در مواقع حساس به کمک بیایند و امیدوارم در بازی فردا نتیجه به نفع ذوب‌آهن رقم بخورد.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه فردا قصد دارد هجومی بازی کند یا دفاعی، گفت: در فوتبال هم دفاع مطلق و هم حمله مطلق خطرناک است و ما با توجه به شرایط بازی باید سیستم را تغییر دهیم.
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه هشتم اردیبهشت در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/2/7 و ساعت 6:22 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393546
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو