سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مروری بر فیلم‌های کیارستمی، افتتاح سینما «تک» در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان از مهم‌ترین اخبار کوتاه فرهنگی اصفهان است.

 

/اخبار کوتاه فرهنگی از استان اصفهان/
فیلم‌های کیارستمی در اصفهان مرور می‌شود

خبرگزاری اصفهان نیوز: مروری بر فیلم‌های کیارستمی، افتتاح سینما «تک» در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان از مهم‌ترین اخبار کوتاه فرهنگی اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از دفتر انجمن سینمایی جوان اصفهان، کانون فیلم انجمن سینمای جوانان ایران ـ دفتر اصفهان در ادامه برنامه‌های ماهانه و در نخستین برنامه خود در سال جدید به مرور فیلم‌های بهمن کیارستمی می‌پردازد.
در این برنامه که در روزهای چهارشنبه اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، فیلم‌هایی از این مستندساز به نمایش در می‌آید.
به ترتیب در هفته یکم اردیبهشت ماه دو فیلم مرتضی ممیز و کفار، هفته دوم هشتم اردیبهشت ماه شبیه‌خوانی، هفته سوم و در تاریخ 15 اردیبهشت ماه گنجینه، هفته چهارم در روز 22 اردیبهشت‌ماه زیارت و هفته پنجم 29 اردیبهشت‌ماه مجسمه‌های تهران به نمایش درمی‌آید.
همچنین در روز پایانی این برنامه، با حضور کارگردان مجموعه کارهای وی نقد و بررسی می‌شود.
این برنامه در روزهای چهارشنبه ساعت 18 و در سالن سینما مجتمع فرهنگی فرشچیان هنری استاد فرشچیان برگزار می‌شود.

* افتتاح سینما «تک» در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان
سینما تک (سینمای کوچک) در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان با حضور استاندار اصفهان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت رسمی افتتاح شد.
در این آیین استاندار اصفهان ضمن بازدید از انجمن سینمای جوان دفتر اصفهان و دفتر بسیج هنرمندان به عضویت افتخاری بسیج هنرمندان درآمد.
سینما تک دارای متراژ چهار در 13 متر مربع و 50 صندلی بوده و به همت معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوان و موسسه سینما شهر تجهیز شده است.
در چهار روز از هفته فیلم‌های مطرح ایرانی و خارجی در موضوعات مختلف از ساعت 19 تا 21 در این سینما به نمایش در می‌آید.
موضوع نمایش فیلم در روزهای شنبه سینمای مستند و در روزهای یکشنبه فیلم‌های کوتاه و در روزهای سه‌شنبه انیمیشن و در روزهای پنج‌شنبه فیلم‌های بلند است.
همچنین نشست‌های نقد و بررسی با حضور کارشناسان و منتقدان عرصه سینما در این مکان برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به انجمن سینمای جوان واقع در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان مراجعه کرده و یا با شماره 6247074 تماس بگیرند.

* نمایش فیلم جزیره ویژه دانشجویان و قشر فرهنگی جامعه
فیلم جزیره محصول 1960 از کشور ژاپن و به کارگردانی «کانتو شیندو» به نمایش در می‌آید.
داستان فیلم مربوط به خانواده‌ای کشاورز است که در جزیره‌ای بدون آب و به تنهایی زندگی می‌کنند؛ آنها مجبورند روزانه بارها با یک قایق پارویی به ساحل کناری خود رفته و با سطل‌های قابل حمل آب خود را تامین کنند تا اینکه....
این فیلم روز جمعه دهم اردیبهشت ماه ساعت 9:30 در تالار هنر واقع در میدان لاله جنب فروشگاه رفاه اکران شده و توسط امیر صفایی‌پور مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، علاقمندان می‌توانند برای کسب اخبار دقیق‌تر این برنامه با تلفن 5660882 تماس بگیرند.


 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 2:29 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393548
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو