سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به پایان دو چیز نمی توان رسید : دانش و خرد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سهام شرکت توزیع سهام عدالت شهرستان اردستان گفت: بیش از 33 هزار نفر برای دریافت سهام عدالت تا کنون در این شهرستان ثبت نام شده‌اند.

مدیرعامل سهام عدالت اردستان خبر داد:
ثبت نام 33 هزار نفر در اردستان برای دریافت سهام عدالت

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیرعامل سهام شرکت توزیع سهام عدالت شهرستان اردستان گفت: بیش از 33 هزار نفر برای دریافت سهام عدالت تا کنون در این شهرستان ثبت نام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز مجید شفیعی امروز در جمع خبرنگاران در اردستان تعداد کل مشمولان سهام عدالت شهرستان اردستان را 34 هزار و 529 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد تاکنون بیش از 33 هزار و 780 نفر از اقشار مختلف برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند.
وی افزود: واگذاری سهام عدالت در شهرستان اردستان طی هفت مرحله صورت گرفته که مرحله نخست پنج هزار و 920 نفر از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سازمان بهزیستی و بسیجیان جبهه رفته فاقد شغل بوده است که همگی ثبت‌نام شده‌اند.
مدیرعامل سهام عدالت اردستان افزود: در مرحله تکمیلی سه هزار و 158 نفر مورد تایید بوده‌اند که از این تعداد دو هزار و 998 نفر ثبت نام شده‌اند.
شفیعی در مرحله دوم تعداد کل روستاییان و عشایر مشمول سهام عدالت را نزدیک به چهار هزار و 983 نفر خواند و تصریح کرد: از این تعداد بیش از چهار هزار و 911 نفر ثبت‌نام شده‌اند.
وی تعداد کل مشمولان دریافت سهام در مرحله سوم اعم از کارمندان دولت، بازنشستگان و شاغلان لشکری و کشوری در اردستان را بیش از 10 هزار و 12 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از 9 هزار و 735 نفر از این تعداد برای دریافت سهام ثبت‌نام شده‌اند.
مدیرعامل سهام عدالت اردستان با بیان اینکه مرحله چهارم واگذاری سهام مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، بیان داشت: از حدود یک هزار و 193 نفر مشمولان این مرحله، یک هزار و 174 نفر ثبت نام شده‌اند که این آمار نیز خود گواهی بر این است که شهرستان اردستان به حق شهری شهیدپرور است.
شفیعی مرحله دیگر ثبت‌نام سهام عدالت را شامل مشمولان تکمیلی روستاییان و عشایر اعلام کرد و گفت: تعداد مشمولان این مرحله 9 هزار و 212 نفر بوده‌اند که از این تعداد هشت هزار و 997 نفر ثبت‌نام شده‌اند.
وی با بیان اینکه مرحله دیگر سهام عدالت شامل خدام مساجد بوده است، افزود: از تعداد 25 نفر مشمولین این مرحله تا کنون 23 نفر ثبت نام شده‌اند.
مدیرعامل سهام عدالت اردستان با بیان اینکه در مرحله بعدی سهام عدالت شامل کارکنان ستاد نماز جمعه بوده است تصریح کرد: از تعداد 26 نفر مشمولان این مرحله تا کنون 22 نفر ثبت نام شده‌اند.
وی با بیان اینکه هم اکنون زنان قالیباف شهری در حال ثبت نام هستند اضافه کرد: به زودی تمام مشمولان سهام عدالت در شهرستان ثبت‌نام و برای واگذاری سهام به آنان اقدام سریع انجام می‌شود.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 3:18 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393555
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو