سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سرزنش بسیار، دل ها را کینه ور می کند و یارانرا می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: باشگاه ذوب‌آهن از طریق فدراسیون فوتبال خواستار پیگیری برخورد ناظر اردنی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و الاتحاد در جمع‌آوری بنرهای خلیج همیشه فارس شد.

پس از جمع‌آوری بنرهای خلیج همیشه فارس؛
باشگاه ذوب‌آهن عملکرد ناظر اردنی را پیگیری می‌کند

خبرگزاری اصفهان نیوز: باشگاه ذوب‌آهن از طریق فدراسیون فوتبال خواستار پیگیری برخورد ناظر اردنی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و الاتحاد در جمع‌آوری بنرهای خلیج همیشه فارس شد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، پس از اتفاقات روز گذشته دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و الاتحاد که منجر به برچیده شدن بنر خلیج همیشه فارس شده بود، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیگیر رفتار‌های تبعیضی از سوی ناظران عرب دیدارهای تیم‌های ایرانی و عربی شد.
روز گذشته و در جریان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، ناظر اردنی این دیدار دستور جمع آوری بنرهای خلیج همیشه فارس از کنار زمین را داد که سبب برانگیخته شده احساسات تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد.
این در حالی بود که شب قبل از این دیدار و در جریان دیدار تیم‌های العین امارات و سپاهان ایران، بنرهایی با مضامین معجول خلیج ع ر ب ی نصب شده بود که ناظر آن دیدار حاضر به صدور دستور برچیدن این بنرها بنابر خواست مسئولان تیم سپاهان نشده بودند.
برخورد تبعیض‌آمیز ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا سبب شد تا مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بلافاصله پس از این دیدار اقدام به پیگیری این موضوع از طریق فدراسیون فوتبال کنند.
امروز نیز در محل باشگاه ذوب‌آهن و همچنین فدراسیون فوتبال جلسه‌ای به منظور پیگیری این موضوع برگزار شده است تا از منافع ملی ایران در میدان‌های ورزشی بیش از گذشته حفظ و حراست شود.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 3:20 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393555
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو