سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه دانشمندی را دیدی، به خدمتش درای . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: حساسیت بازی سپاهان و ابومسلم از آن جهت است که تیم اصفهانی برای قهرمانی و تیم مشهدی برای بقا در لیگ برتر با هم می‌جنگد.

سپاهان برای قهرمانی و ابومسلم برای بقا می‌جنگد

خبرگزاری اصفهان نیوز: حساسیت بازی سپاهان و ابومسلم از آن جهت است که تیم اصفهانی برای قهرمانی و تیم مشهدی برای بقا در لیگ برتر با هم می‌جنگد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال، تیم قعر جدولی ابومسلم میزبان سپاهان صدرنشین است.
سپاهان که با برد برابر راه آهن شهرری در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته است، در حالی رو در روی ابومسلم صف آرایی می‌کند، که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ نهم، تنها به یک امتیاز نیاز دارد و تساوی برابر ابومسلم هم سند قهرمانی طلایی پوشان را امضا می‌کند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی که با شکست برابر العین امارات، وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشتند و ناکام‌ترین نماینده ایران در این رقابت‌ها نام گرفتند، تنها جام پیش روی خود مانده را، جام قهرمانی لیگ برتر می‌بینند.
هر چند که با حذف سپاهان از آسیا، این قهرمانی حلاوت خود را تا اندازه زیادی از دست داده است.
در مقابل، ابومسلم شانس نخست سقوط به لیگ دسته یک است و برد در دیدارهای پیش رو به خودی خود نمی‌تواند این تیم را از خطر سقوط در امان نگه دارد و تنها در صورت شکست سایر تیم‌های سقوط کننده است که ابومسم شانس دوباره‌ای برای بقا در لیگ پیدا می‌کند.
از نکات جالب توجه دیدار دو تیم می‌توان به اختلاف امتیازی سپاهان و ابومسلم اشاره کرد.
سپاهان از 31 بازی، 62 امتیاز کسب کرده و ابومسلم از مجموع همین تعداد بازی، 28 امتیاز به دست آورده است، به عبارت بهتر، سپاهان بیش از دو برابر امتیاز ابومسلم امتیاز به دست آورده است.

 

منبع :فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/2/11 و ساعت 2:43 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393557
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو