سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در تجربه ها دانشی تازه است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: شهردار منطقه 9 اصفهان گفت: آزادسازی و احداث راه ارتباطی مناسب در شمال ناژوان در نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود.

شهردار منطقه 9 اصفهان اعلام کرد:
آزادسازی راه ارتباطی شمال ناژوان در نیمه دوم سال جاری

خبرگزاری اصفهان نیوز: شهردار منطقه 9 اصفهان گفت: آزادسازی و احداث راه ارتباطی مناسب در شمال ناژوان در نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، عبدالرسول امامی با اعلام این مطلب از جمله مشکلات پارک ناژوان را در زمینه احداث دسترسی مناسب در شمال این محدوده دانست و اظهار داشت: به همین علت شهرداری این منطقه ردیف یک میلیارد ریالی را برای احداث ورودی به این پارک در نظر گرفته که پس از مراحل کارشناسی یکی از سه گزینه راه‌های ارتباطی محله زهران، نصرآباد و خیابان زیتون انتخاب و بعد از طراحی اجرایی می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد که آزادسازی احداث راه ارتباطی مناسب در شمال ناژوان در نیمه دوم سال جاری آغاز شود.
شهردار منطقه 9 اصفهان همدلی و همگام بودن اهالی این محدوده در ارتباط با اجرای دسترسی مناسب در شمال ناژوان را مهم دانست و گفت: در حال حاضر برخی از اهالی این محدوده موافق و مابقی مخالف اجرایی شدن این پروژه هستند به طوری که دچار دوگانگی شده‌اند.
وی به خواسته مالکان اراضی ناژوان اشاره و تصریح کرد: این مالکان درخواست استفاده بهینه از اراضی خود دارند، اما با توجه به اینکه کاربری این محدوده فقط کشاورزی است تصمیم‌گیری در این مورد به عهده ارگان‌های دیگر از جمله جهاد کشاورزی است.
امامی تصریح کرد: لازم است شهروندان و مسافران از پارک طبیعی که به عنوان ریه شهر اصفهان محسوب می‌شود نگهداری و مراقبت بیشتری به عمل آورند.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/2/12 و ساعت 11:23 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393553
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو