سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان از ایمن سازی و ساماندهی حدود 100 محوطه بازی کودکان در سطح شهر اصفهان خبر داد.

مدیر برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان اعلام کرد:
ساماندهی 100 محوطه بازی کودکان در سطح شهر اصفهان

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان از ایمن سازی و ساماندهی حدود 100 محوطه بازی کودکان در سطح شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاریاصفهان  نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، سیدامیر سامع با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های خدمات شهری فراهم کردن آسایش و رفاه مردم در سطح شهر است، گفت: طرح جامع ایمنی و استاندارد سازی محوطه‌های عمومی پارک‌ها به منظور بهبود و استفاده بهینه و همچنین استفاده از مباحث علمی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به اجرا در آمده است.
وی استاندارد سازی اسباب بازی کودکان، برنامه‌ریزی برای تولید انبوه ادوات سرگرمی برای مناطق، ایجاد تغییر اساسی در سازه‌های فلزی و استفاده از فایبرگلاس، استاندارد سازی بیش از 100 محوطه بازی کودکان در سطح شهر و همچنین جدا سازی محوطه کودکان براساس رده‌های سنی را از اقدامات اساسی شهرداری در این حوزه عنوان کرد.
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 8 هزار متر مربع از محوطه‌های بازی کفپوش شده است، تصریح کرد: بر اساس آخرین استانداردهای جهانی، کفپوش‌های ایمنی لازم تهیه و در بسیاری از بوستان‌ها نصب شده تا از خطرات احتمالی در این محوطه‌ها جلوگیری شود.
سامع از نصب سری جدید بازی‌های علمی و فکری برای کودکان در سطح پارک‌ها خبر داد و اضافه کرد: برای استفاده گروه میانسال و بزرگسال از امکانات پارک، با مشورت پزشکان و اساتید دانشگاه تاکنون، 180 سری لوازم ورزشی و حرکت درمانی در سطح پارک‌ها نصب شده است.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/2/13 و ساعت 6:35 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393549
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو