سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سنگى که به غصب در خانه است ، در گرو ویرانى کاشانه است . [ و این گفتار از پیامبر ( ص ) روایت شده است و شگفت نیست که دو سخن همدیگر را ماند که از یک چاه کشیده است و در دو دلو ریخته . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با وجود پیشنهاد دو تیم لیگ برتری در حال حاضر تنها به ذوب‌آهن فکر کرده و به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نمی‌‌کنم.

با غرور کاذب ‌وارد میدان شدیم
طالبی: ‌فقط به ذوب‌آهن فکر می‌کنم

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با وجود پیشنهاد دو تیم لیگ برتری در حال حاضر تنها به ذوب‌آهن فکر کرده و به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نمی‌‌کنم.

فرشید طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرگار اصفهان نیوز، اظهار داشت: از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم، اما تا بعد از سه بازی پیش رو به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنم، چرا که باید تمام تمرکزم به بازی‌های آینده باشد تا بتوانیم جایگاه ذوب‌آهن را تثبیت کنیم.
وی با اشاره به مشروط بودن قرار‌دادش با باشگاه ذوب‌آهن، بیان داشت: باید صبر کنم تا بازی‌ها به پایان برسد و در زمان مناسب برای سال آینده تصمیم بگیرم، هرچند اولویت اول من تیم ذوب‌آهن و کار با آقای ابراهیم زاده است، امیدوارم شرایط به نحوی باشد که بتوانم در این تیم بمانم.
مدافع شیرازی سبزپوشان اصفهانی با بیان اینکه که ذوب‌آهن خانه من است، افزود: مهم‌ترین مسئله برای من و همه ذوب‌آهنی‌ها موفقیت تیم در بازی‌های آینده است، به همین خاطر اجازه نمی‌دهیم هیچ مسئله‌ای تمرکز تیم را برهم بزند.
طالبی در مورد بازی با فولاد خوزستان، اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است اما باید با انجام یک بازی حساب شده و منطقی این بازی را با پیروزی پشت سر گذارده تا با حفظ مقام دوم خود در لیگ برتر، سهمیه آسیایی را به دست آوریم.
مدافع سبزپوشان اصفهان، افزود: نمی‌توان بر اساس جایگاه تیم‌ها درجدول رده‌بندی روی تیم‌ها حساب باز کرد، چرا که تیم‌های خوبی در لیگ داریم که در جایگاه واقعی خودشان قرار ندارند و با ارئه یک بازی زیبا نتیجه‌ای غیر قابل پیش‌بینی رقم می‌زنند.
وی خاطرنشان کرد: امسال وضعیت جدول طوری است که تیم‌های بالایی برای سهمیه آسیایی و تیم‌های پایین جدول برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند و این خود از جذابیت‌های لیگ برتر است که سبب شده تیم‌ها با همه توان در مسابقات حاضر شده و تمام تلاش خود را به کار ببندند.
وی فولاد خوزستان را با مربیگری مجید جلالی تیم خطرناکی خواند و بیان داشت: فولاد تیم منسجمی است که در خانه خطرناک‌تر هم ظاهر می‌شود، اما ما باید با یک بازی منطقی و حساب شده بتوانیم این بازی را به نفع خودمان به پایان ببریم.
مدافع با تجربه سبزپوشان با اشاره به خاطره تلخ سال گذشته از بازی مقابل فولاد، گفت: سال گذشته با غرور کاذب و کم تجربگی وارد میدان شدیم و قهرمانی را از آن خود می‌دانستیم، این موجب شد تا به مشکل بر خورده و در نهایت با شکست برابر فولاد خوزستان قهرمانی را به استقلال واگذار کنیم.
وی اضافه کرد: اما امسال ذوب‌آهن در همه بازی‌های این فصل برای پیروزی و کسب امتیازات کامل به میدان می‌رفت، حتی در بازی با الاتحاد نیز که به یک امتیاز نیاز داشتیم برای برد به میدان رفتیم و نتیجه آن را هم دیدیم.

 

منبع: فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:53 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393547
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو