سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

خبرگزاری اصفهان نیوز: روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای از همه هواداران این باشگاه دعوت کرد با حضور در دیدار این هفته، قهرمانی نهمین دوره رقابت‌های لیگ نهم را جشن بگیرند.

 

فراخوان باشگاه سپاهان؛
تکمیل شور قهرمانی با بستن پیشانی بندهای زرد «یا زهرا (س)»

خبرگزاری اصفهان نیوز: روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای از همه هواداران این باشگاه دعوت کرد با حضور در دیدار این هفته، قهرمانی نهمین دوره رقابت‌های لیگ نهم را جشن بگیرند.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز به نقل از پایگاه خبری سپاهان، در این اطلاعیه آمده است: یک بار دیگر فولاد مبارکه سپاهان بر این مهم صحه گذاشت که این باشگاه کهن قطب بزرگ فوتبال ایران است و قهرمانی خاطره انگیز شاگردان امیر قلعه‌نویی در شهر مقدس مشهد و در کنار حرم مطهر حضرت موسی الرضا (ع) دوباره شور و نشاط غیر قابل توصیفی را به مردم طلایی‌ترین شهر آسیا هدیه داد.
این روزها اصفهان با نشاط‌ترین شهر ایران است و هوداران فوتبال اصفهان آماده‌اند تا با برپایی ویژه برنامه‌ها و جشن‌های قهرمانی تعصب و وفاداریشان را به پر افتخارترین تیم فوتبال ایران در دهه 80 نشان دهند.
پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه شیرهای زرد ایران در حالی به مصاف مهمانشان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان می‌روند که با مسجل شدن قهرمانی زود هنگامشان می‌خواهند تا در کنار هواداران سپاهان با آنها شادی‌هایشان را تقسیم کنند و همه با هم فریاد قهرمانی سر دهند.
از همه هواداران عزیز دعوت می‌نمائیم تا با تداوم حضورشان در عصر روز پنج‌شنبه در ورزشگاه فولاد شهر با بستن پیشانی بندهای زرد رنگ مزین به شعار زیبای یا زهرا (س) که به منظور گرامیداشت ایام دهه فاطمیه از سوی کانون هواداران سپاهان تقدیمشان می‌شود یک روز طلایی دیگر را در تاریخ ورزش اصفهان رقم زنند و پس از پایان مسابقه سپاهان ـ پیکان همراه با کاروان زردپوشان سپاهان برای تقدیم قهرمانی لیگ نهم به شهدای همیشه جاوید اصفهان به گلستان شهدا بیایند تا زیبائی‌های روز پنج‌شنبه با حضور در جوار شهدای عزیز و تکریم خانواده بزرگ شهدا تکمیل شود.

 منبعک فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:56 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393550
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو